Επτά στους 10 ευρωπαίους online καταναλωτές αγόρασαν αντικείμενα από λιανέμπορους έξω από τη χώρα διαμονής τους, κυρίως λόγω των καλύτερων τιμών και αναζήτησης μιας συγκεκριμένης μάρκας ή προϊόντος, σύμφωνα με μελέτη της UPS.

Επιπλέον, τα κορυφαία κριτήρια κατά την αγορά από λιανέμπορους άλλης χώρας περιλαμβάνουν: ασφάλεια πληρωμών (75%), ξεκάθαρη αναφορά στο συνολικό κόστος της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των δασμών και των τελών (72%), σαφής πολιτική επιστροφής (63%), τιμές στο νόμισμα του αγοραστή (63%) και η ταχύτητα παράδοσης (62%). Η μελέτη της UPS καταλήγει επίσης στο συμπέρασμα ότι σχεδόν όλοι (96%) οι Ευρωπαίοι αγοραστές που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αγόρασαν από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Από αυτούς, το 67% αναφέρουν τις καλύτερες τιμές ως το λόγο για να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε παρόμοιου είδους πλατφόρμες αντί για απευθείας στο λιανέμπορο, ενώ το 43% παραθέτει ως λόγο τις ευρύτερες επιλογές προϊόντων σε οποιαδήποτε δεδομένη κατηγορία. Περισσότεροι από τους μισούς (52%) διαδικτυακούς αγοραστές στην Ευρώπη θεωρούν ως σημαντικό παράγοντα τον αριθμό επιλογών αποστολής όταν αναζητούν και επιλέγουν προϊόντα online, ενώ το 75% θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή εξίσου σημαντική.

Επιπλέον, το 63% των αγοραστών ενδιαφέρονται για αποστολή σε εναλλακτική τοποθεσία με παρατεταμένες ώρες λειτουργίας, αν το κόστος είναι λιγότερο από την αποστολή στο σπίτι τους. Τέλος, το 43% των χρηστών smartphone πραγματοποίησε αγορά από το κινητό του. Οι αγοραστές χρησιμοποιούν επίσης τις κινητές τους συσκευές και για άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την αγορά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου για να εντοπίσουν καταστήματα ή πληροφορίες σχετικά με κάποιο κατάστημα (78%), να παρακολουθήσουν την πορεία της παραγγελίας τους (78%) και να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ εμπόρων (75%).