Με μία νέα φιλική προς τον χρήστη ψηφιακή πλατφόρμα «εξοπλίζει» τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης η Netcompany, συγκεντρώνοντας για πρώτη φορά όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες του φορέα σε ένα σημείο.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία υλοποίησε το «dashboard του πολίτη», μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα σε όλους να έχουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο τις κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν τον ασφαλιστικό τους βίο. Με το dashboard του πολίτη του MyEFKA, το οποίο είναι διαθέσιμο και σε mobile εφαρμογή, εξασφαλίζεται πρόσβαση σε μια εξατομικευμένη αρχική σελίδα, με ενημερώσεις και υπενθυμίσεις προσαρμοσμένες στο προφίλ του εκάστοτε χρήστη.

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να δουν τα ένσημά τους, τα ενημερωτικά σημειώματα και τα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τις αιτήσεις που έχουν καταθέσει, καθώς και τα εκκαθαριστικά των συντάξεων, με πλήρη ανάλυση των ποσών που λαμβάνουν. Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα για πληρωμή οφειλών μέσω IRIS, καθώς και πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα όπως τα ποσοστά αναπηρίας.

Η πλατφόρμα εισάγει και νέες λειτουργικότητες, όπως η εγγραφή στο μητρώο του ΕΦΚΑ αλλά και η μεταβολή στοιχείων, χωρίς να χρειάζεται φυσική επίσκεψη στον ΕΦΚΑ ενώ προστίθενται νέες υπηρεσίες συνεχώς.

Για παράδειγμα σύντομα οι πολίτες θα μπορούν να δουν και να ρυθμίσουν τα ραντεβού τους και να λαμβάνουν ειδοποιητήρια για καταβολή εισφορών ή δόσεων.