Στο γερμανικό όμιλο Daimler φαίνεται να περνάει η ελληνική εταιρεία Taxibeat, έναντι του ποσού των 40 εκατ. ευρώ, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στον ελληνικό τύπο.

Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα, ο γερμανικός όμιλος θα αποκτήσει το Taxibeat μέσω της θυγατρικής του εταιρείας mytaxi. Σε επικοινωνία που είχε το NetFAX με το Taxibeat, η εταιρεία δεν θέλησε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο στην παρούσα φάση, χωρίς να επαληθεύει ή να διαψεύδει την είδηση, με στέλεχος της, ωστόσο, να μας επιβεβαιώνει ότι γίνονται συζητήσεις εδώ και καιρό με τον γερμανικό όμιλο. Το Τaxibeat ιδρύθηκε το Μάιο του 2011 από τον Νίκο Δανδράκη και διατηρεί σήμερα μια ηγετική θέση στην Αθήνα, όπως και τη Λίμα, την πρωτεύουσα του Περού, μια αγορά στην οποία δραστηριοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια. Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του Taxibeat πλησιάζει το 180% και εκτιμάται ότι πάνω από 850.000 χρήστες και 15.000 οδηγοί είναι εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή του.

Το καλοκαίρι του 2016 το mytaxi (που δραστηριοποιείται σε Αυστρία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία και Σουηδία) είχε ενώσει τις δυνάμεις του με το Hailo, μια αντίστοιχη υπηρεσία που καλύπτει τη Μ. Βρετανία, την Ιρλανδία και την Ισπανία, εκφράζοντας από τότε την πρόθεση επέκτασής του και σε άλλες γεωγραφικές ζώνες. Η εταιρεία που προέκυψε από τη συμφωνία θα λειτουργεί υπό το mytaxi brand σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής της από το μέσα του 2017, δημιουργώντας την μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ενοικίασης ταξί στην Ευρώπη, με πάνω από 70 εκατ. επιβάτες και 100.000 οδηγούς ταξί, σε πάνω από 50 πόλεις και εννιά χώρες. Ο Andrew Pinnington ανέλαβε τα καθήκοντα του CEO στη νέα εταιρεία, ενώ ο Niclaus Mewes, ιδρυτής του mytaxi, ανέλαβε το ρόλο του Managing Director στην Daimler Mobility Services GmbH.