Τα Ι. ΚΤΕΟ ΗΝΙΟΧΟΣ εμπιστεύτηκαν την Sieben για την υλοποίηση έργου CRM, με κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM 365, επέτρεψε στο customer care της εταιρείας να διαχειρίζεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα τις εκατοντάδες εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά προκειμένου να οριστούν τα ημερήσια ραντεβού τεχνικού ελέγχου.

Τα Ι.ΚΤΕΟ ΗΝΙΟΧΟΣ, επέλεξαν επίσης το Marera, την integrated digital marketing πλατφόρμα της Sieben προκειμένου να αυτοματοποιήσουν πλήρως τις προσωποποιημένες επικοινωνίες (μέσω email & sms) προς τους πελάτες τους και να τους ενημερώνουν για τις ημερομηνίες λήξης ΚΤΕΟ και ΚΕΚ. Ταυτόχρονα, το Marera καλύπτει στο έπακρο όλες τις digital marketing ανάγκες της εταιρείας.

Σημαντική υπήρξε επίσης, η ανάγκη αυτοματοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα, που εξασφαλίζει την αύξηση της παραγωγικότητας των διαφόρων τμημάτων, την απλοποίηση των καθημερινών εργασιών των στελεχών των διαφόρων τμημάτων, την άντληση χρήσιμων αναφορών και πάνω απ’ όλα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.