Gartner: υπό πίεση η αγορά servers στην περιοχή ΕΜΕΑ

Ιδιαίτερα αισθητή ήταν η πτώση στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), όπου οι παραγγελίες υποχώρησαν κατά 8% και ο τζίρος κατά 11,2%. «Η αγορά servers στην ΕΜΕΑ επηρεάζεται από τις πολιτικές και οικονομικές αβεβαιότητες στην περιοχή, που ασκούν πρόσθετη πίεση σε μια ήδη εξασθενημένη αγορά» τονίζει ο αναλυτής της Gartner, Adrian O’Connell. Και οι πέντε κορυφαίοι προμηθευτές, με εξαίρεση την Dell EMC, κατέγραψαν σημαντική υποχώρηση των εσόδων και των παραγγελιών τους.

Προχωρά η ανάπτυξη δικτύου VDSL Vectoring για ανάπτυξη ταχυτήτων άνω των 100Mbps

Στο πλαίσιο της γ’ φάσης της διαδικασίας εισαγωγής της τεχνολογίας VDSL Vectoring στο δίκτυο πρόσβασης, οι ενδιαφερόμενοι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών καλούνται να υποβάλουν αίτημα ανάθεσης περιοχών για ανάπτυξη αρχιτεκτονικών/ τεχνολογιών δικτύων πρόσβασης νέας γενιάς έως τις 7 Ιουλίου 2017.

Αυξάνει η χρήση του Internet από τους Έλληνες χρήστες

Όπως καταγράφει η μελέτη, σχεδόν οκτώ στους δέκα Έλληνες (81,4%) σερφάρουν στο Internet σε οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ επτά στους δέκα (70,6%) καθημερινά. Στις ηλικίες 13-44 ετών η χρήση του Internet είναι καθολική, με την καθημερινή χρήση να αγγίζει το 87,8%. H μέση διάρκεια χρήσης του Internet σε μια ημέρα ανέρχεται στα 177 λεπτά (σχεδόν 4 ώρες), με τις μικρές ηλικίες (243 λεπτά) να κυριαρχούν έναντι των μεγαλύτερων (134 λεπτά για τις ηλικίες 55-64).

Επιπλέον, το 54% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται καθημερινά στο Internet μέσω κινητού τηλεφώνου, κάτι που δείχνει τη μεγάλη δυναμική των smartphones στις online συνήθειες των χρηστών. Αυτό αποτυπώνεται και στις συσκευές που χρησιμοποιούνται από τα ελληνικά νοικοκυριά για πρόσβαση στο Internet, όπου κυριαρχούν τα κινητά τηλέφωνα (65,1%), ενώ ακολουθούν τα laptops (53,2%) και οι σταθεροί υπολογιστές (36,9%). Τέλος, ένας στους δύο Έλληνες (47,5%) αναφέρει ότι επισκέπτεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε καθημερινή βάση.

Η έλλειψη αποτελεσματικής ηγεσίας εμποδίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η έρευνα, η οποία ζήτησε τη γνώμη 400 διοικητικών στελεχών στις ΗΠΑ για τις στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού τους, ανακάλυψε ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων χρειάστηκε τουλάχιστον 2-3 χρόνια για να υλοποιήσει μόλις το 50% των ψηφιακών επενδύσεων τους. Επιπλέον, το 25% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι οι οργανισμοί τους δεν είναι ευθυγραμμισμένοι με την έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ ένα 35% παραδέχθηκε ότι απουσιάζει μια ξεκάθαρη στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού από τους οργανισμούς, οδηγώντας σε μικρότερα ποσοστά επιτυχίας.

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι σχεδόν το 20% των διοικητικών στελεχών θεωρεί ενδόμυχα ότι τα projects ψηφιακού μετασχηματισμού στους οργανισμούς του ήταν «σπατάλη χρόνου»!. Ενώ το 39% ανέφερε ότι η αντίσταση σε νέους τρόπους εργασίας εμπόδιζε τους οργανισμούς από το να αξιοποιήσουν την πλήρη δυναμικού του ψηφιακού μετασχηματισμού, το 40% ανέφερε ότι κατακλύστηκε από τις ψηφιακές πολυπλοκότητες που εισήχθησαν.

Οι Διευθύνσεις Πληροφορικής και Operations αποτέλεσαν τους σημαντικότερους δικαιούχους των δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού, ακολουθούμενες από τις Διευθύνσεις Προμηθειών και Οικονομικών. Η μελέτη ανακάλυψε, επίσης, ότι ένα πολύ μικρό ποσοστό (2%) των CMOs κατευθύνει τις στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού, παρά του ότι ξόδεψαν περισσότερο γι’ αυτό από ότι το ΙΤ. Επίσης, μόλις το 12% των CDOs χάραζαν τις στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι η οργανωτική δομή των επιχειρήσεων δεν έχει αλλάξει ακόμα, ώστε να αφομοιώσει αυτό το νέο ρόλο.

30 χρόνια Data Communication

Στο πλαίσιο εορτασμού της 30ης επετείου της η Data Communication παρουσίασε χθες στην Αθήνα σε εκδήλωση για δημοσιογράφους το  DCScan4you,  μια νέα λύση που υπόσχεται να αλλάξει, μία ακόμη φορά, τον τρόπο λειτουργίας των λογιστικών γραφείων καταργώντας την πληκτρολόγηση των παραστατικών. Πρόκειται για μια υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) που λειτουργεί στο cloud και υλοποιεί την αυτόματη αναγνώριση και καταχώρηση παραστατικών.

Απλά σκανάροντας τα παραστατικά, το DC Scan4you μετατρέπει τις ψηφιοποιημένες εικόνες των παραστατικών σε αναγνωρίσιμα στοιχεία τιμολόγησης, δημιουργώντας αυτόματα τις λογιστικές εγγραφές. Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Data Communication αναφέρθηκε στην πορεία της στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, όπως και στις πρόσφατες υλοποιήσεις μεγάλων έργων Πληροφορικής που πραγματοποιήθηκαν για τις ΕΠΑ Θεσσαλονίκης και ΕΠΑ Θεσσαλίας.

Ειδικότερα, κατά τη χρήση 2016-2017, που λήγει τον Ιούνιο, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα ανέλθουν σε 5.800.000 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 11,5% από το περσινό οικονομικό έτος. Παράλληλα, κατά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, από το 2012 έως σήμερα, η εταιρεία διπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της αγγίζοντας σήμερα τους 130 εργαζομένους, ενώ συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιριών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη, με πολλαπλές διακρίσεις στο διαγωνισμό Best Workplaces.

Αναφερόμενος στην τριακονταετή πορεία της εταιρίας στην ελληνική αγορά, ο Πρόεδρος της εταιρίας, Παναγιώτης Βασιλειάδης δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Εδώ και 30 χρόνια βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη. Οι νέες επενδύσεις και τα νέα μας προϊόντα έρχονται ως φυσική εξέλιξη της στρατηγικής που ακολουθούμε και είμαστε περήφανοι που συγκαταλεγόμαστε στους leaders της αγοράς. Eστιάζουμε στην ποιότητα και ευχρηστία των προϊόντων μας, στην υψηλού επιπέδου υποστήριξη των πελατών και στην τεχνογνωσία των στελεχών μας, καθώς και του Δικτύου Συνεργατών μας».

Σημαντική διεθνής διάκριση για την Lamda Hellix και τον Απόστολο Κάκκο

Συγκεκριμένα, ανακηρύχθηκε από το Data Economy ως ένας από τους Top 50 Influencers το 2017 στα Data Centres, Cloud & Data για την περιοχή EMEA (Eυρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική). Tα Datacloud Αwards λαμβάνουν χώρα τα τελευταία δέκα χρόνια, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον κορυφαίων εταιρειών του χώρου, τιμώντας όλους εκείνους που μετασχημάτισαν τον κλάδο και τον έφεραν στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα.

Φέτος στο πλαίσιο του θεσμού απονεμήθηκαν 17 βραβεία σε προσωπικότητες και εταιρείες που ενέπνευσαν τον κλάδο τους τελευταίους 12 μήνες. Eπιπρόσθετα, το Data Economy, ένας από τους επίσημους media partner της διοργάνωσης, ανακοίνωσε αυτούς που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στην περιοχή ΕΜΕΑ για τα data centers, το cloud και τα data.

Στρατηγική συνεργασία της SetelHellas με την Furuno Denmark A/S

Επιπλέον, εκτός των αρκετών επιχειρηματικών ωφελειών, η νέα συνεργασία ενισχύει την SetelHellas με έναν ακόμα ευέλικτο και σημαντικό συνεργάτη στη Βόρεια Ευρώπη (η Furuno Denmark A/S δεν δραστηριοποιείται μόνο στην αγορά της Δανίας, αλλά, επίσης, και στην Ισλανδία, τις βαλτικές χώρες, την Ουκρανία, τη Δ. Ρωσία και τα κράτη της Κασπίας Θάλασσας).

Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες είναι μια κοινή εγκατάσταση συστημάτων στη Δανία, που ενσωματώνει τις υπηρεσίες VSAT της Furuno DK με το SmartBox-V Network Intelligence Device της SetelHellas, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη σουίτα λειτουργιών business & crew welfare.

Η Schneider Electric Βουλγαρίας υλοποίησε έργο επιβράβευσης πελατών με την SiEBEN

Για την υλοποίηση του έργου η εταιρεία επέλεξε την SiEBEN και το Marera, ήτοι τη Loyalty & Customer Profiling πλατφόρμα, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει το υπάρχον πελατολόγιο και τον εντοπισμό των καλύτερων πελατών. Η επιλογή της Sieben βασίστηκε σε αντίστοιχη επιτυχημένη υλοποίηση B2B προγράμματος επιβράβευσης που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα.

Για να καλυφθούν οι ανάγκες της εταιρείας, η SiEBEN ανέλαβε την συλλογή των αγορών που πραγματοποιούν οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες από τους επίσημους διανομείς της, ενώ μέσω του Marera επιτράπηκε η αντιστοίχιση των αγορών με πόντους επιβράβευσης, η επικοινωνία των μελών (μέσω email, SMS ή push notifications) και η διαδικασία εξαργύρωσης των διαθέσιμων πόντων.

Για την άμεση ενημέρωση των μελών και την καλύτερη υποστήριξη του προγράμματος αναπτύχθηκαν, επίσης, microsites & mobile apps (iOS & Android), τα οποία τροφοδοτούνται και τροφοδοτούν το Marera με πληροφορίες που αφορούν τον χρήστη και την κατάστασή του στο πρόγραμμα. Μέσα από τις συγκεκριμένες πλατφόρμες τα μέλη μπορούν, επίσης, να επιλέξουν τα δώρα με τα οποία επιθυμούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν ήδη συλλέξει.

Τέλος, το Marera, προσφέρει στους υπεύθυνους του προγράμματος πληθώρα reporting που τους επιτρέπει να αξιολογήσουν την πορεία του προγράμματος επιβράβευσης, τα προϊόντα που επιλέγουν οι πελάτες, αλλά και την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιών που πραγματοποιούνται προς τα μέλη.

Ευρωπαϊκό έργο-ορόσημο για την Intrasoft International

Το εν λόγω έργο, το οποίο ανέλαβε η Intrasoft τον Απρίλιο του 2017, θα έχει διάρκεια οκτώ ετών, με χρονικό ορίζοντα το 2025. Στο πλαίσιο της σύμβασης η Intrasoft International θα παρέχει υπηρεσίες και λύσεις που θα ενισχύσουν την ενσωμάτωση των συστημάτων Πληροφορικής της DG TAXUD με τα αντίστοιχα των εθνικών αρχών. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων μετασχηματισμού,καθώς και την ανάπτυξη και λειτουργία των διευρωπαϊκών συστημάτων. Ο στόχος αυτού του καίριας σημασίας έργου είναι διττός, αφενός  να απλοποιηθεί και να προωθηθεί η στενότερη συνεργασία των εθνικών φορολογικών και τελωνειακών αρχών στο πλαίσιο του συντονισμού της DG TAXUD και αφετέρου να ενισχυθεί η διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών.

Πληθώρα IT Projects βελτιστο ποίησης λειτουργιών και ελαχιστοποίησης κόστους στην ActionAid

Γι’ αυτό το σκοπό ο οργανισμός ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2016 τη μετάβαση του exchange server (που φιλοξενείται στο data center του Λονδίνου) σε Office 365, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2017. «Με το Office 365 αξιοποιούμε το Skype for Business και το Yammer ως πλατφόρμες συνεργατικότητας, καταφέρνοντας να μειώσουμε τα λειτουργικά έξοδα και το ενεργειακό αποτύπωμα του οργανισμού.

Η διοίκηση έχει ζητήσει την αξιοποίηση μιας συνεργατικής πλατφόρμας που θα περιορίζει το κόστος – σε χρόνο και χρήμα – που προκαλείται από το μεγάλο όγκο emails που διακινούνται καθημερινά σε έναν οργανισμό των 3.500 εργαζομένων» δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτρης Χατζόγλου, Acting Head of IT, ΑctionAid International.

Ο οργανισμός σκοπεύει, επίσης, να εγκαταστήσει Cisco Meraki firewalls και access points σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του «Στόχος μας είναι να προετοιμαστούμε για τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και να θωρακίσουμε τα γραφεία μας σε επίπεδο security compliance».

Σύντομα ο οργανισμός θα τρέξει διεθνή διαγωνισμό για την επιλογή παρόχου Managed Services για IT Helpdesk, ενώ μέσα στο 2017 θα ξεκινήσει και ο σχεδιασμός για τη υλοποίηση μιας outsourced στρατηγικής για τις κεντρικές πληροφοριακές υποδομές του. «Για το 2017 θέλουμε να μειώσουμε το κόστος, υλοποιώντας outsourced στρατηγικές -Software/ Infrastructure/ Platform/ Desktop as a Service» συμπληρώνει ο Δ.Χατζόγλου.